torsdag den 11. august 2011

Regnvejrsdag


Hvordan er det nu lige med løbesko og regnvejr?

Et kig opad for at vurdere udsigten...



Der er huller i skylaget.

Jeg er fleksibel og venter et par timer.

Tager dog løbetøjet på, så jeg ikke glemmer min aftale...



... Og så afsted

Jeg fanger 3 dråber regn på turen, resten er sved.

Et glas kærnemælk er perfekt at dampe af på.


2 dl kærnemælk giver den optimale proteinmængde
til en kvinde på 65 kg.

Restitution og omdannelse af fedt, forstås...



Imens ansigtsfarve og sko matcher perfekt

ønsker vi dig en fleksibel dag...

3 kommentarer:

  1. Hmmmm, jeg skulle også ud med løbeskoene i dag, måske om en time, så regner det nok ikke mere♫♪

    SvarSlet
  2. Jeg kender ikke rigtig melodien, Henriette - men jeg håber, den virker.
    Kh. Ida

    SvarSlet